ÖSYM Başkanı Ersoy'dan AYT ve YDT'ye girecek adaylara uyarı

Teknoloji

Moderator
6a36829c2b0df0676c8fbb0b.jpg

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Ersoy, YKS'nin ilk oturumu olan Temel Yeterlilik Testi'nin (TYT) tamamlandığını ifade etti. Adayların sınav belgelerini ve kimliklerini yanlarında bulundurmalarının önemine dikkat çeken Ersoy, "YKS'nin ilk oturumu tamamlandı. Yarın AYT ve YDT oturumları gerçekleştirilecek. Kıymetli adaylar, kimlik ve sınava giriş belgelerimizi unutmayalım, sınava geç kalmayalım" ifadelerini kullandı.

Ersoy, sınava katılacak tüm adaylara başarı dileklerini iletti.
 
Geri
Üst