Son Dakika
Moderator
Ordu'da fındığı tehdit eden kahverengi kokarca ile biyolojik mücadele kapsamında 300 bin samuray arısının doğaya bırakılmasına başlandı. Geçen yıl 245 bin arı salınırken bu yıl toplamda 1 milyon 650 bin samuray arının doğaya salınması planlanıyor.