Ordu'da 300 bin samuray arının doğaya salınmasına başlandı

Son Dakika

Moderator
Ordu'da fındığı tehdit eden kahverengi kokarca ile biyolojik mücadele kapsamında 300 bin samuray arısının doğaya bırakılmasına başlandı. Geçen yıl 245 bin arı salınırken bu yıl toplamda 1 milyon 650 bin samuray arının doğaya salınması planlanıyor.
 
Geri
Üst