"5G abone sayısı 42 milyona yaklaştı"

Teknoloji

Moderator
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Dünya Gazetesi’nin, “İletişimin Yeni Çağı Zirvesi” programında konuştu. Bakan Uraloğlu, “Bugün 5G abone sayımız daha 2,5 ay bile dolmadan 42 milyona yaklaştı” dedi.
 
Geri
Üst