90+5'te gelen golle telefonunu tribünden alt kata düşürdü! Sonrasında olanlar daha da ilginç

Son Dakika

Moderator
Samsunspor maçını stadyumdan takip eden bir Fenerbahçe taraftarı son dakika golünün ardından telefonunu alt tribüne düşürdü. Alt kata düşen telefonu bulan sarı-lacivertli taraftarlar, eline aldığı telefonla birlikte gol sevincini yaşamaya devam etti.
 
Geri
Üst