Son Dakika
Moderator
Samsunspor maçını stadyumdan takip eden bir Fenerbahçe taraftarı son dakika golünün ardından telefonunu alt tribüne düşürdü. Alt kata düşen telefonu bulan sarı-lacivertli taraftarlar, eline aldığı telefonla birlikte gol sevincini yaşamaya devam etti.