Son Dakika
Moderator
Tekirdağ'da Gençlik Merkezi öğrencileri, orman yangınlarında görev yapan orman işçilerine teşekkür etmek amacıyla mektuplar kaleme aldı. Öğrenciler, mektuplarını okuyarak işçilere duygusal anlar yaşatırken, düzenlenen etkinlikte kahvaltı da yapıldı.