Tekirdağ Gençlik Merkezi Öğrencilerinden Orman İşçilerine Duygusal Mektuplar

Son Dakika

Moderator
Tekirdağ'da Gençlik Merkezi öğrencileri, orman yangınlarında görev yapan orman işçilerine teşekkür etmek amacıyla mektuplar kaleme aldı. Öğrenciler, mektuplarını okuyarak işçilere duygusal anlar yaşatırken, düzenlenen etkinlikte kahvaltı da yapıldı.
 
Geri
Üst