Uyuşturucu kullanan 45 kişi suçüstü yakalandı

Haberler

Moderator
Adana'da narkotik polisi, parklarda, bahçelerde ve köprü altlarında uyuşturucu kullanan 45 kişiyi suçüstü yakaladı.
 
Geri
Üst