Dehşet anları! Yolun ortasında alev aldı

Haberler

Moderator
Ordu’dan İstanbul’a giden ve yolda arızalandıktan sonra tamiratı yapılan otobüs, sanayiden çıktıktan 15 dakika sonra tünel içerisinde alev aldı. 37 yolcu başka bir otobüse tahliye edildi.
 
Geri
Üst