İsmail Kartal'dan çok konuşulacak Fenerbahçe itirafı: Mecbur kaldım

Son Dakika

Moderator
İran ekibi Persepolis'e imza atan İsmail Kartal, basın toplantısında Fenerbahçe'den ayrılışı ile ilgili de konuştu. Kartal, 'İki başkan da kongreyi kazanmak için bayağı bir yarış halindeydiler. İki başkan da Mourinho'yu getirmek için yarışa girdiler. Sonuçta ben de kulüpten ayrılmak mecburiyetinde kaldım' dedi.
 
Geri
Üst