Şırnak Valiliği: Kentte gösteri ve yürüyüşler 15 gün süreyle yasaklandı

Son Dakika

Moderator
Şırnak Valiliği tarafından yapılan açıklamada, kent genelinde 15 gün süreyle gösteri ve yürüyüşlerin yasaklandığı bildirilirken, Valilik, karara uymayanlara cezai işlem uygulanacağını belirtti.
 
Geri
Üst