Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Şırnak Valiliği: Kentte gösteri ve yürüyüşler 15 gün süreyle yasaklandı
Şırnak Valiliği tarafından yapılan açıklamada, kent genelinde 15 gün süreyle gösteri ve yürüyüşlerin yasaklandığı bildirilirken, Valilik, karara uymayanlara cezai işlem uygulanacağını belirtti.