Son Dakika
Moderator
Fenerbahçe'nin yıldızı Edin Dzeko, Trabzonspor maçının ardından hakem kararlarıyla ilgili çarpıcı açıklamalar yaptı. VAR hakemini sert eleştiren Dzeko, 'VAR'dan verilen kararlar eşit olmalı. VAR, bizim pozisyonlarda 2-3 tuvalet molası verdi herhalde. Lehimize penaltı vardı, rakibe çıkması gereken kırmızı kart vardı. O ara tuvaletteydiler herhalde' dedi.