Son Dakika
Moderator
Sultangazi'de bir kadın, elinde bavuluyla TEM Otoyolu'nda yürümeye başladı. Yoğun trafiğe aldırış etmeyen bu kadın, hem kendi hayatını hem de otoyolda seyreden sürücülerin hayatlarını tehlikeye attı. Bazı sürücüler korna çalarak kadını uyardı, ancak kadın yoluna devam etti ve yol ayrımına kadar yürüdü. O anlar, vatandaşların cep telefonu kameralarına yansıdı.