Ali Koç ve Acun'a öfke kustu! Engin Polat'tan 2 kelimelik derbi yorumu

Son Dakika

Moderator
Fenerbahçe'nin sahasında Galatasaray'a 3-1 yenildiği maçın ardından sarı-lacivertli takımın taraftarı olarak bilinen Engin Polat, yönetimi hedef alarak, 'Yönetemiyorsanız bırakın' şeklinde bir paylaşım yaptı.
 
Geri
Üst