'Yarısı Bizden' kampanyasında yeni dönem

Son Dakika

Moderator
istanbul-kent-donusumu-a-2097821.jpg

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, "Her bir vatandaşımızı sağlıksız konutlardan çıkarana kadar bize durmak yok. İstanbul'da Yarısı Bizden'de yeni dönemi başlattık" dedi.​

12/08/2024 10:27
© TRT HABER
 
Geri
Üst