Teknoloji
Moderator
Önde gelen dijital yayın platformlarından Netflix, son çeyrekte 9,3 milyon abone kazanarak Wall Street'teki analistlerin beklediğinden fazla kazanç elde etti ve dünya çapında 269,6 milyonluk rekor bir sayıya ulaştı. Bunun yanı sıra şirket, yatırımcılara gönderdiği bir mektupta, önümüzdeki yıldan itibaren kaç ödeme yapan abonesi olduğunu bildirmeyi bırakacağını duyurdu.
Netflix'in gelirleri 31 Mart'a kadar olan üç aylık dönemde yüzde 15 artarak 9,4 milyar dolara yükseldi. Net gelir ise aynı dönemde yüzde 79 artışla 2,3 milyar dolara yükselerek analistlerin beklentilerini karşıladı.
Pandemi sonrası büyüme mücadelesinin ardından yeniden ivme kazanan Netflix, Wall Street'in odağını abone büyüme rakamlarından uzaklaştırmaya çalışıyor ve satışlar dahil diğer finansal ölçütlerin daha önemli olduğunu savunuyordu. Bu yıl satışlarda yüzde 15'e varan bir büyüme öngören şirket perşembe günü yaptığı açıklamada, sağlıklı ve uzun vadeli büyüme elde etmek için platformundaki film, dizi ve oyunların çeşitliliğini ve kalitesini artırması, kullanıcıların yeni diziler bulmasını kolaylaştırması ve reklamla finanse edilen katmanı işine daha anlamlı bir katkı sağlayacak hale getirmesi gerektiğini söyledi.
Moffett Nathanson'ın kıdemli analisti Michael Nathanson, bu hafta başında müşterilerine yazdığı mektupta Netflix'in yayın savaşlarının tartışmasız galibi olduğunu belirtti. Grup için yıllık kâr tahminlerini yükselten Nathanson, Netflix'in şifre paylaşımına getirdiği kısıtlamanın ABD ve Kanada'da büyümeyi yeniden hızlandırdığını söyledi.
Netflix'in gelirleri 31 Mart'a kadar olan üç aylık dönemde yüzde 15 artarak 9,4 milyar dolara yükseldi. Net gelir ise aynı dönemde yüzde 79 artışla 2,3 milyar dolara yükselerek analistlerin beklentilerini karşıladı.
Pandemi sonrası büyüme mücadelesinin ardından yeniden ivme kazanan Netflix, Wall Street'in odağını abone büyüme rakamlarından uzaklaştırmaya çalışıyor ve satışlar dahil diğer finansal ölçütlerin daha önemli olduğunu savunuyordu. Bu yıl satışlarda yüzde 15'e varan bir büyüme öngören şirket perşembe günü yaptığı açıklamada, sağlıklı ve uzun vadeli büyüme elde etmek için platformundaki film, dizi ve oyunların çeşitliliğini ve kalitesini artırması, kullanıcıların yeni diziler bulmasını kolaylaştırması ve reklamla finanse edilen katmanı işine daha anlamlı bir katkı sağlayacak hale getirmesi gerektiğini söyledi.
Moffett Nathanson'ın kıdemli analisti Michael Nathanson, bu hafta başında müşterilerine yazdığı mektupta Netflix'in yayın savaşlarının tartışmasız galibi olduğunu belirtti. Grup için yıllık kâr tahminlerini yükselten Nathanson, Netflix'in şifre paylaşımına getirdiği kısıtlamanın ABD ve Kanada'da büyümeyi yeniden hızlandırdığını söyledi.