3 ayda 2.4 milyon kullanıcıya ulaşan Chippin, toplam müşteri sayısını 5 milyona çıkardı

Teknoloji

Moderator
Bir Koç Topluluğu şirketi olan Chippin, sadakat programı ve ödeme sistemlerini bir araya getiriyor. Girişimin paylaştığı bilgilere göre; son üç ayda platformun mobil uygulamasının kullanıcı sayısı 2.4 milyona ulaşırken, girişim, müşteri sayısını da 5 milyona yükseltti. Bir ayda 500 bin yeni müşteri kazanan Chippin, farklı fonksiyonları tek uygulamada birleştiriyor.

Sadakat ve ödeme programı uygulaması Chippin, yenilediği ara yüzü ve altyapısıyla tekstilden ev gereçlerine, akaryakıttan yeme içme ve markete kadar farklı sektörlerden marka iş birliklerine yenilerini kattı. Bununla birlikte Chippin, aylık cirosunu beş katına çıkarırken, aktif müşteri adedini 10 kat büyüttü.

Farklı sadakat ve ödeme sistemlerini ortak bir platformda birleştiren girişim, uygulamaya giriş adedini aylık bazda yüzde 233 oranında artırdı.

Bu arada Chippin'in PSM Awards’ta Yenilikçi Müşteri Etkileşimi ve Deneyimi kategorisinde Altın PSM ödülü kazandığını belirtelim. Chippin sadakat programları, veri yönetimi, analitik ve iş zekası çözümleri, derece kampanya yönetimi alanlarında 30 yerel, 10 uluslararası ödüle de sahip.

Chippin’e üye markalar, müşterilerine yeni bir ödeme kanalı/kolaylığı sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda Chippin mevcut kullanıcıları içinden kendilerine potansiyel müşteri oluşturabiliyor. Chippin CEO'su Sabri İnci'nin aktardıklarına göre; perakende sektörü Chippin ile geniş bir müşteri kitlesine erişebiliyor, daha etkili bir şekilde pazarlama yapabiliyor, müşteri etkileşimini artırabiliyor:

Perakendecileri rekabetçi piyasada daha yenilikçi ve müşteri odaklı bir konuma taşıyarak, iş hacminin artmasına katkı sağlıyoruz. Diğer taraftan çok kuvvetli olan yapay zeka kasımız sayesinde markalar, tüketici davranışlarını ve harcamalarını tahmin ederek buna göre farklı aksiyonlar geliştirebiliyor.”

Chippin'in hali hazırda 300’ün üzerinde marka iş birliği bulunuyor. Chippin’de LC Waikiki, Migros, CarrefourSA, Opet, Koçtaş, Arçelik, İpekyol ve Kiğılı gibi markalar yer alıyor. Yakın zamanda ise D&R, İpekyol, Machka, Twist ve Ayakkabı Dünyası'nın da sadakat kartlarıyla Chippin'e katılması bekleniyor.

Chippin, yakın zamanda ödeme yöntemlerine eklenen alışveriş kredisi seçeneği ile tüketiciye kredi kartı ve banka kartı dışında da alternatif sunmaya başladı. Böylece girişim, tüketiciler için bankaların alışveriş çözümlerine eriştiği bir platform olarak konumlanacak.

Chippin CEO’su Sabri İnci Chippin'in 10 milyonun üzerinde kullanıcıya ulaşmayı hedeflediğini belirtti:

“Bilinçli tüketim çağında yaşıyoruz ve artık sadakat programı kullanmak bir seçim değil, stratejik bir zorunluluk. Haziran ayında yaptığımız relansmanın ardından iş hacmimiz büyük bir artış gösterdi ve bir ayda 500 bin yeni müşteri kazandık. 165 kişilik ekibimiz ve her geçen gün artan paydaşlarımızla ulaştığımız bu başarıyı sürdürülebilir hale getirmeyi hedefliyoruz. 10 milyonun üzerinde kullanıcıya ulaşmak ve tüketicinin hayatına dokunan tüm markalarla iş birliği yapmak istiyoruz”
 
Geri
Üst