Teknoloji
Moderator
Müşteri odaklı bir veri platformu olarak karşımıza çıkan Meiro, yatırım aldığını duyurdu. Meiro tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, A serisi öncesi yatırım turunda 3 milyon dolar yatırım aldı. Meiro'nun 3 milyon dolarlık yatırım turu, Singapur merkezli Wavemaker Partners liderliğinde gerçekleşti.
Yatırım turuna, Wavemaker Partners haricinde ise yine Singapur merkezli Angel Central'ın melek yatırımcıları katıldı. Söz konusu yatırımın Meiro'nun bugüne kadar aldığı ilk yatırım olduğunu da ekleyelim. Meiro tarafından aktarılan bilgilere göre alınan 3 milyon dolarlık yatırım, şirketin global büyümesini hızlandırmak için kullanılacak.
Meiro'nun yatırımla birlikte ekibini büyüteceğini de ekleyelim. Şu an için 50 kişilik bir ekibe sahip olan Meiro, kısa süre içinde ekibini 70 kişiye çıkaracak.
2018 yılında Jana Marlé Zizková, Pavel Bulowski ve Vojtech Kurka tarafından Singapur merkezli olarak kurulan Meiro, yukarıda da belirttiğimiz üzere müşteri odaklı bir veri platformu olarak öne çıkıyor. Meiro'nun Müşteri Veri Platformu, markaların çeşitli temas noktalarındaki müşteri tercihleri ve davranışları hakkında bütünsel bir anlayış kazanmalarını sağlıyor.
Meiro'nun Müşteri Veri Platformu tarafından sağlanan veriler, markalar tarafından müşteri deneyimi ve pazarlama kampanyası performanslarını iyileştirmek için kullanılıyor. Hem online hem de offline kaynaklarda veri toplayabilen Meiro Müşteri Veri Platformu, verilerin kolay bir şekilde yönetilmesi ve anlamlandırılmasına odaklanıyor.
Singapur'un yanı sıra Avrupa'da da ofislere sahip olan Meiro, hem Avrupa hem de Güneydoğu Asya'da hizmet veriyor. Meiro'nun yeni pazarlara açılmayı planladığını da belirtelim. Şirket, 2024 yılı içinde Dubai'de bir şube açmayı planlıyor.
Yatırım turuna, Wavemaker Partners haricinde ise yine Singapur merkezli Angel Central'ın melek yatırımcıları katıldı. Söz konusu yatırımın Meiro'nun bugüne kadar aldığı ilk yatırım olduğunu da ekleyelim. Meiro tarafından aktarılan bilgilere göre alınan 3 milyon dolarlık yatırım, şirketin global büyümesini hızlandırmak için kullanılacak.
Meiro'nun yatırımla birlikte ekibini büyüteceğini de ekleyelim. Şu an için 50 kişilik bir ekibe sahip olan Meiro, kısa süre içinde ekibini 70 kişiye çıkaracak.
2018 yılında Jana Marlé Zizková, Pavel Bulowski ve Vojtech Kurka tarafından Singapur merkezli olarak kurulan Meiro, yukarıda da belirttiğimiz üzere müşteri odaklı bir veri platformu olarak öne çıkıyor. Meiro'nun Müşteri Veri Platformu, markaların çeşitli temas noktalarındaki müşteri tercihleri ve davranışları hakkında bütünsel bir anlayış kazanmalarını sağlıyor.
Meiro'nun Müşteri Veri Platformu tarafından sağlanan veriler, markalar tarafından müşteri deneyimi ve pazarlama kampanyası performanslarını iyileştirmek için kullanılıyor. Hem online hem de offline kaynaklarda veri toplayabilen Meiro Müşteri Veri Platformu, verilerin kolay bir şekilde yönetilmesi ve anlamlandırılmasına odaklanıyor.
Singapur'un yanı sıra Avrupa'da da ofislere sahip olan Meiro, hem Avrupa hem de Güneydoğu Asya'da hizmet veriyor. Meiro'nun yeni pazarlara açılmayı planladığını da belirtelim. Şirket, 2024 yılı içinde Dubai'de bir şube açmayı planlıyor.