Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası'nda sürdüren Fenerbahçe'de oyuncular laktat testinden geçti. Testler 3 grup halinde yapılırken, kaleciler ayrı çalıştı. Teknik direktör İsmail Kartal ve yönetim taraftarları selamladı.