Fenerbahçe'de futbolcular laktat testinden geçti

Son Dakika

Moderator
Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası'nda sürdüren Fenerbahçe'de oyuncular laktat testinden geçti. Testler 3 grup halinde yapılırken, kaleciler ayrı çalıştı. Teknik direktör İsmail Kartal ve yönetim taraftarları selamladı.
 
Geri
Üst