Fenerbahçe'de yönetim ve futbolcular öğle yemeğinde bir araya geldi

Son Dakika

Moderator
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, yönetim kurulu üyeleriyle birlikte kamp yapan takımı ziyaret ederek öğle yemeğinde bir araya geldi, teknik ekiple toplantı yaptı.
 
Geri
Üst