Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası'nda takımla bir araya geldi

Son Dakika

Moderator
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyeleri, Topuk Yaylası Tesisleri'nde yeni sezon hazırlıklarını sürdüren takımla öğle yemeğinde bir araya geldi. Yemekte futbolcular ve teknik ekiple sohbet eden Yıldırım, ardından teknik direktör İsmail Kartal ve futbol direktörü Oğuz Çetin ile kamp çalışmaları ve yeni sezon planlaması hakkında toplantı yaptı.
 
Geri
Üst