Son Dakika
Moderator
Hizbullah lideri Naim Kasım, ABD, Lübnan ve İsrail arasında imzalanan çerçeve anlaşmayı 'küçük düşürücü ve egemenliğin teslimi' olarak nitelendirerek kınadı. Kasım, anlaşmanın geçersiz olduğunu belirtirken, İran-ABD mutabakatının esas alınması gerektiğini vurguladı ve mücadeleye devam edeceklerini açıkladı.