İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi'nin talimatıyla trafikte karmaşayı bitiren düzenlenme tamamlandı. Araçlardaki multimedya ekranlara ve hoparlörlere ceza uygulanması tartışmalarına son veren yeni yönetmelikle, ön cama monte edilen telefon tutucular da resmen serbest hale geldi.