Hububat alım ödemeleri başladı

Magazin

Moderator
6a3da340774653f687aa4fd3.jpg

Bakan Yumaklı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “TMO, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün (dün) aktarıyor. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak. TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21’inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçimizin emeğini korumaya devam edeceğiz” dedi.
 
Geri
Üst