Mantar toplamaya çıktı, ormanlık alanda kayboldu

Son Dakika

Moderator
Bilecik'in Bahçecik köyünde mantar toplamak için ormanlık alana giren Mesut İ., yönünü kaybederek kayboldu. 112'yi arayan şahıs, jandarma ve köy halkının yardımıyla kısa sürede bulundu ve sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
 
Geri
Üst