Son Dakika
Moderator
Erzurum'da sahipsiz sokak hayvanlarının korunması ve popülasyon kontrolü amacıyla Valilik, Büyükşehir Belediyesi, Atatürk Üniversitesi ve ilgili kurumlar arasında işbirliği protokolü imzalandı. Protokol kapsamında, Türkiye'de ilk kez laparoskopik yöntemle toplu kısırlaştırma uygulanacak.