Son Dakika
Moderator
Ağrı'da alternatif ürün yetiştiriciliğini teşvik etmek amacıyla yüzde 75 hibe desteğiyle hayata geçirilen 'Çilek Yetiştiriciliği Projesi' kapsamında 100 çiftçiye 500'er metrekarelik sera kuruluyor. Vali Bozkurt, projeyle çilek üretimini artırmayı hedeflediklerini açıkladı.