Ağrı'nın bereketli topraklarında devlet desteğiyle çilek seraları kuruluyor

Son Dakika

Moderator
Ağrı'da alternatif ürün yetiştiriciliğini teşvik etmek amacıyla yüzde 75 hibe desteğiyle hayata geçirilen 'Çilek Yetiştiriciliği Projesi' kapsamında 100 çiftçiye 500'er metrekarelik sera kuruluyor. Vali Bozkurt, projeyle çilek üretimini artırmayı hedeflediklerini açıkladı.
 
Geri
Üst