Erdoğan ve Singapur Başbakanı Wong Dolmabahçe'de buluştu

Son Dakika

Moderator
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Ofisi'nde Singapur Başbakanı Lawrence Wong'u kabul etti.
 
Geri
Üst