Bakan Memişoğlu: 2026'nın sonunda hekim dışı personel alımı planlıyoruz

Son Dakika

Moderator
kemal-memisoglu-a-2419992.jpg

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, "2024 KPSS ile geçen sene 47 bin hekim dışı personel alımı yaptık. Ondan önce de iki dönem daha alım olmuştu. 2026 Eylül'deki KPSS sonrasında bu alımları planlayacağız. Yani 2026'nın sonunda bir alım planlıyoruz." dedi.​

19/06/2026 00:28
© TRT HABER
 
Geri
Üst