Ağrı ve işitme kaybı nedeniyle hastaneye gitti, kulağından Japon böceği çıktı

Son Dakika

Moderator
Manisa'nın Alaşehir ilçesinde çiftçi Ali Demir, kulağındaki ağrı ve işitme kaybı şikayetiyle hastaneye başvurdu. Yapılan muayenede kulağına Japon böceği kaçtığı belirlendi ve başarılı bir operasyonla böcek çıkarıldı.
 
Geri
Üst