Son Dakika
Moderator
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Uluslararası Sıfır Atık ve Sürdürülebilirlik Yarışması ile Uluslararası Uzay Yerleşimi Tasarım Yarışması'nda başarı elde eden öğrencileri makamında kabul ederek tebrik etti ve destek sözü verdi.