Son Dakika
Moderator
Yeşilay Şanlıurfa Şubesi ile Büyükşehir Belediyesi arasında imzalanan 'Bağımsızlık Seferberliği' protokolü kapsamında kent genelindeki bilboardlara bağımlılıkla mücadele afişleri asıldı. Şube Başkanı Aziz Çiftçi, farkındalık çalışmalarının sağlıklı nesiller için önemine vurgu yaptı.