Yeşilay Şanlıurfa Şubesinin bağımlılıkla mücadele çalışmaları

Son Dakika

Moderator
Yeşilay Şanlıurfa Şubesi ile Büyükşehir Belediyesi arasında imzalanan 'Bağımsızlık Seferberliği' protokolü kapsamında kent genelindeki bilboardlara bağımlılıkla mücadele afişleri asıldı. Şube Başkanı Aziz Çiftçi, farkındalık çalışmalarının sağlıklı nesiller için önemine vurgu yaptı.
 
Geri
Üst