Son Dakika
Moderator
Uşak Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünce düzenlenen 1. Akmonia Valilik Kupası Voleybol Turnuvası'nın final karşılaşmaları ve ödül töreni Merkez Spor Salonu'nda yapıldı. Turnuvada Sivaslı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Voleybol Takımı birinci, Banaz Kızılcasöğüt Voleybol Takımı ikinci, Eşme Spor Voleybol Takımı üçüncü oldu. Vali Serdar Kartal, sporun dostluk ve dayanışmayı güçlendirdiğini vurguladı.