Hizbullah lideri Naim Kasım, ABD-İran anlaşmasını "büyük bir zafer" olarak nitelendirdi

Son Dakika

Moderator
Hizbullah lideri Naim Kasım, ABD-İran arasında imzalanması beklenen mutabakat zaptını 'büyük zafer' olarak nitelendirerek, İran halkını ve liderliğini tebrik etti. Ayrıca İsrail ile müzakerelerde Lübnan'ın egemenliğinin temel talep olduğunu vurguladı.
 
Geri
Üst