Çemişgezek'te öğrenciler yıl sonu sergisi açtı

Son Dakika

Moderator
Tunceli'nin Çemişgezek ilçesinde Anadolu Lisesi öğrencilerinin yıl boyunca hazırladığı resimler, düzenlenen sene sonu sergisiyle izleyicilere sunuldu. Kaymakam, belediye başkanı ve milli eğitim müdürünün katılımıyla açılan sergide öğrenciler çalışmalarını anlattı.
 
Geri
Üst