Son Dakika
Moderator
Tunceli'nin Çemişgezek ilçesinde Anadolu Lisesi öğrencilerinin yıl boyunca hazırladığı resimler, düzenlenen sene sonu sergisiyle izleyicilere sunuldu. Kaymakam, belediye başkanı ve milli eğitim müdürünün katılımıyla açılan sergide öğrenciler çalışmalarını anlattı.