Son Dakika
Moderator
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin nükleer enerjide rekabetçi fiyatlar ve en güvenli teknolojiyi hedeflediğini belirtti. Romanya'daki Cernavoda Nükleer Santrali'ni ziyaret eden Bayraktar, 2050'ye kadar 20 bin megavat nükleer kapasite hedefi doğrultusunda Sinop, Trakya ve küçük modüler reaktörlerle ilgili çalışmaların sürdüğünü açıkladı.