Düzce'de Aziz Yıldırım coşkusu! "Seçilmesinden mutluyuz"

Spor

Moderator
Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanlığına yeniden seçilen Aziz Yıldırım’ın zaferi, Düzce Belediyesi tarafından düzenlenen programla coşkuyla kutlandı. Anıtpark Meydanı’nda düzenlenen programa katılan Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Yıldırım’ın Düzce’ye önemli katkılar sunduğunu vurguladı.
 
Geri
Üst