Milli cimnastikçiler, uluslararası turnuvalarda 2 gümüş madalya aldı!

Spor

Moderator
Milli cimnastikçiler, uluslararası turnuvalarda 2 gümüş madalya aldı!

Türk cimnastiği tarihî güne imza attı: Ayşe Begüm Onbaşı Bakü'de, İrem Acımış ise İstanbul'da gümüş madalya kazanarak Türkiye'yi gururlandırdı. İşte detaylar...Devamı için tıklayınız
 
Geri
Üst