Dünya Kupası çalışanları greve gidiyor

Finans

Moderator
Los Angeles yakınlarındaki SoFi Stadyumu'nda çalışanlar, ABD futbol takımının Dünya Kupası'ndaki ilk maçına ev sahipliği yapmasından bir hafta önce, yapılan sözleşme görüşmelerinin çıkmaza girmesinin ardından ücret talebiyle greve gitme kararı aldı. Görüşmelerin pazartesi günü yeniden başlaması bekleniyor
 
Geri
Üst