Sanayide verimlilik ilk çeyrekte artış gösterdi

Finans

Moderator
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, 2026 yılının ocak-mart dönemine ilişkin verimlilik istatistiklerini yayımladı. Açıklanan verilere göre sanayide çalışan kişi başına üretim endeksi, yılın ilk çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 3 arttı.
 
Geri
Üst