Teknoloji
Moderator
Google'ın yapay zeka ile selleri 7 gün öncesine kadar tahmin etmeye başladığını aktarmıştık. Şirket bugün de alışveriş yapmak isteyen kullanıcılarına yönelik yeni bir özellik sunmaya başladı.
Google, kullanıcıların arama sonuçlarını daha iyi filtrelemelerine yardımcı olacak yapay zeka destekli The Style Recommendations (Stil Önerileri) adlı özelliğini duyurdu. Bu özellik, ABD'deki bazı kullanıcılar için kullanıma sunulacak ve kullanıcıların arama sonuçlarındaki ürünleri derecelendirmelerine olanak tanıyacak.
Kullanıcıların tercihlerini anlamaya ve ona göre daha uygun ürünler sunmaya çalışacak olan bu özellik, aynı zamanda kullanıcıların beğendikleri markaları belirtebilmesine olanak tanıyarak daha fazla ilgili ürünün gösterilmesini sağlayacak.
Google'ın bu özelliği, kullanıcıların aradıkları ürünleri daha kolay bulmalarını sağlayacak ve alışveriş deneyimlerini kişiselleştirmelerine olanak tanıyacak. Şirket, kullanıcıların beğendikleri markaları belirterek daha doğru sonuçlar elde etmelerine yardımcı olacak.
Bu yeni özellik, Google'ın alışveriş deneyimini geliştirmek için yapay zeka araçlarını kullanma stratejisinin bir parçası. Google, daha önce de kullanıcıların beğendikleri ürünleri bulmalarına yardımcı olmak için yapay zeka araçlarını test etmiş ve bu özelliklerini Google Shopping üzerinde kullanıma sunmuştu. Google, şimdi kullanıcıların alışveriş deneyimini daha kişiselleştirilmiş ve etkileşimli hale getirmeyi hedefliyor.
Kullanıcıların ürünleri derecelendirerek tercihlerini belirtmelerine olanak tanıyan bu özellik, algoritmanın kullanıcıların beğenilerini anlamasını ve daha uygun ürünleri sunmasını sağlayacak. Bu da kullanıcıların daha memnuniyetle alışveriş yapmalarını ve aradıkları ürünleri daha hızlı bulmalarını sağlayarak alışveriş deneyimlerini iyileştirecek.
Google, kullanıcıların arama sonuçlarını daha iyi filtrelemelerine yardımcı olacak yapay zeka destekli The Style Recommendations (Stil Önerileri) adlı özelliğini duyurdu. Bu özellik, ABD'deki bazı kullanıcılar için kullanıma sunulacak ve kullanıcıların arama sonuçlarındaki ürünleri derecelendirmelerine olanak tanıyacak.
Kullanıcıların tercihlerini anlamaya ve ona göre daha uygun ürünler sunmaya çalışacak olan bu özellik, aynı zamanda kullanıcıların beğendikleri markaları belirtebilmesine olanak tanıyarak daha fazla ilgili ürünün gösterilmesini sağlayacak.
Google'ın bu özelliği, kullanıcıların aradıkları ürünleri daha kolay bulmalarını sağlayacak ve alışveriş deneyimlerini kişiselleştirmelerine olanak tanıyacak. Şirket, kullanıcıların beğendikleri markaları belirterek daha doğru sonuçlar elde etmelerine yardımcı olacak.
Bu yeni özellik, Google'ın alışveriş deneyimini geliştirmek için yapay zeka araçlarını kullanma stratejisinin bir parçası. Google, daha önce de kullanıcıların beğendikleri ürünleri bulmalarına yardımcı olmak için yapay zeka araçlarını test etmiş ve bu özelliklerini Google Shopping üzerinde kullanıma sunmuştu. Google, şimdi kullanıcıların alışveriş deneyimini daha kişiselleştirilmiş ve etkileşimli hale getirmeyi hedefliyor.
Kullanıcıların ürünleri derecelendirerek tercihlerini belirtmelerine olanak tanıyan bu özellik, algoritmanın kullanıcıların beğenilerini anlamasını ve daha uygun ürünleri sunmasını sağlayacak. Bu da kullanıcıların daha memnuniyetle alışveriş yapmalarını ve aradıkları ürünleri daha hızlı bulmalarını sağlayarak alışveriş deneyimlerini iyileştirecek.