Arsenal, 22 yıl sonra gelen şampiyonluğu taraftarlarıyla kutladı

Son Dakika

Moderator
İngiltere Premier Lig'de 22 yıl aradan sonra şampiyon olan Arsenal, Londra'da düzenlenen geçit töreninde on binlerce taraftarıyla zaferini kutladı. Futbolcular ve teknik heyet, üstü açık otobüsle yaklaşık 9 kilometrelik rotada coşkulu anlar yaşadı.
 
Geri
Üst