Elazığ'da seyir halindeyken alev alan otomobil kullanılamaz hale geldi

Son Dakika

Moderator
Elazığ'ın Maden ilçesinde seyir halindeyken alev alan otomobil, itfaiye ekiplerince söndürülmesine rağmen kullanılamaz hale geldi.
 
Geri
Üst