Aziz Yıldırım, Bolu'da Fenerbahçelilerle buluştu Açıklaması

Son Dakika

Moderator
Fenerbahçe Kulübü Başkan Adayı Aziz Yıldırım, Bolu Fenerbahçeliler Derneğinde yaptığı konuşmada yeni sezonda şampiyon olacaklarını, iki oyuncuyla anlaştıklarını ve teknik heyette geçmişte hizmet etmiş isimlerle çalışmak istediklerini belirtti.
 
Geri
Üst