Son Dakika
Moderator
Eski Fenerbahçe Başkanı ve başkan adayı Aziz Yıldırım, Bolu'da yaptığı açıklamada Fenerbahçe'nin bu sezon şampiyon olacağını ve gözyaşı dökmeyeceklerini söyledi. Teknik heyet ve yönetim kadrosu için Kuyt, Volkan, Dzeko gibi isimlerin olmasını arzu ettiğini belirtti.